FOTOINZERTVOLBA LYŽÍFÓRUMANTICARVINGFOTO-VIDEOKATAMARÁNYSUP centrum KiBoKo
www.carv.cz
 
 
  
e-SHOP Osobní odběr SKIcentrum BRNOFUN víkendy JeseníkyRYCHLOKURZY carvinguTESTcentrum LUSTI

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Slovanství.cz

Mitterdorf(SRN)-dějiště lednového kurzu

Čtení >>
Lyže
komu:      jarda 21.05.2005 
předmět: Re: ATOMIC GS9:m 12:45:11 
zpráva: Jardo, to, že jsem v celém výčtu jmenoval třikrát lyži s nálepkou cross, neznamená, že bych lyže této pseudokategorie nějak zvlášť doporučoval. Jen jsem si tak promítal novou nabídku a zběžně si představoval, která lyže které značky mi připadá jako nejvhodnější pro splňování tvých požadavků. Ty ostatní by se nejspíše daly označit jako "racecarvery", i když přesně tohle označení v terminologii výrobců mnohdy neexistuje a "racecarver" je spíš škatulkovací nálepka těch, kdo škatulkovat potřebují (např. já, abych vůbec nějak smysluplně a srozumitelně lyže v předsezonním přehledu utřídil).
Crosska Stockli mi přijde pro tebe vhodnější, protože nová SC už má skoro blíž ke slalomce. Podobně SW crossky Headů (loni i letos) je podle všech informací "lepší" než srovnatelné zakapované Heady.
V zásadě ale nejde o škatulky a nálepky, nýbrž o konkrétní lyže. To ale takhle radit lze jen těžko, takže sám uznáváš, že vlastní vyzkoušení sebelepší rada nenahradí.
Díky za vyjádření k časopisům. Vesměs se kryje s tím, co slýchám nebo čtu od jiných "angažovaných" lyžařů. Cítím to podobně, ale bohužel nemám páky na to, abych docílil víc, než jaká je realita SNOW. (Pro úplnost: se Skimagazínem nemám nic společného.)
Bohužel se mi zdá, že lyžařské časopisy obecně a všude přestávají být zdrojem hlubších = fundovanějších informací. I v těch zahraničních už hledám spíš ZAJÍMAVOSTI coby zdroje inspirace než "odborné" INFORMACE. Ty se dozvídám v reálu (školení, semináře, osobní diskuse, praxe) nebo z internetu (pasivně nebo aktivně v diskusích).
Otázkou ovšem je, co si (ne)chce přečíst fajnšmekr, tedy člověk aktivně sledující např. tento web, a co řadový konzument, jenž si nanejvýš koupí barevný časopis, a to ještě třeba ne každé číslo.
Autor: ivan

Povinná je pouze kolonka Jméno. Ostatní kolonky jsou nepovinné - vyplň (vyznač) jen co chceš
Předmět (komu)
Text
Jméno *
E-mail
Web, firma, oddíl ...
Kopie tvé odpovědi bude zaslána emailem autorovi příspěvku
Zadejte číslici 5 (ochrana proti nevyžádané poště)
Kopie odpovědí mi zasílejte na výše uvedený email         
     Přidat  k oblíbeným položkám        Poslat  emailem odkaz na tuto stránku