Guy Laroche se narodil roku 1921 ve La Rochelle v západní Francii. V roce 1949 přichází do Paříže a začíná pracovat v módním domě Jeana Dessese. Brzy se stává jeho asistentem. Několik let získává zkušenosti a v roce 1955 podniká cestu do Spojených států. Zde se seznamuje s metodami manufakturní výroby městského oblečení.

1956
Guy Laroche otvírá módní dům na 37. Avenue Franklin Roosevelt. Neznámý mladý návrhář představuje šedesát brilantních modelů, s nimiž vytváří nový styl dámské módy. Výjimečný duch jeho tvorby je předzvěstí jeho úspěchu. Do módy vrací jasné oslňující barvy - růžovou, oranžovou, korálovou, zelenou nebo tyrkysovou. Ohromuje střihy i materiály….

1961
1982
Guy Laroche uvádí druhou pánskou vůni Drakkar Noir. Je chyprová s jemným jehličnatým tónem a voní velmi atraktivně. Doslova přes noc se stává mezinárodním hitem.

1985
Guy Laroche získává první Zlatý náprstek ** za kolekci haute couture pro podzim a zimu 1984/1985.

1987
Ministerský předseda a starosta Paříže Jacques Chirac vyznamenává pana Guy Laroche Řádem čestné legie (Chevalier de la Légion d´Honneur). Tento titul mu je udělen za práci a přínos pro francouzské hospodářství. O dva roky později získává druhý Zlatý náprstek za kolekci haute
Guy Laroche se vrací do rodné Francie. Otevírá vlastní módní dům na prestižním bulváru Avenue Montaigne. Ve stejném roce předvádí první kolekci městského oblečení.

1966
Guy Laroche vytváří kolekci pánské městské módy a v souvislosti s tím otevírá butik Guy Laroche Monsieur opět na Avenue Montaigne. Ve stejném roce uvádí dámský parfém Fidji, z něhož se stává nadčasový bestseller. Sladce květinová vůně vyvolává představu exotiky a tichomořských pláží…

1972
Uvádí první pánskou vůni Drakkar, která po dlouhá léta sklízí celosvětový úspěch.

1973
Guy Laroche se dál zaměřuje na pánskou módu a otevírá druhý pánský butik v Paříži na Faubourg Saint Honoré. O rok později spojuje dvě linie své tvorby, modelovou haute couture a městskou módu, v jeden celek. Spojení probíhá současně ve Francii i v cizině.
                    couture pro jaro a léto 1989.

2000
Od května roku 2000 je výkonným ředitelem Yves Mathieu. V současné době reprezentuje značku Guy Laroche 87 licencí po celém světě.

PS:
Guy Laroche vyšel ze staré dobré francouzské tradice, k tomu přibral zkušenosti z Nového světa a ženám i mužům nabízí to, v čem spočívá francouzský šarm: dobré šaty a přitažlivé vůně…

*    Zlatý náprstek (Dé d´Or) je mezinárodní ocenění udělované v oblasti módního designu. Autorem vlastního zlatého náprstku je věhlasný klenotník Cartier.