FOTOINZERTVOLBA LYŽÍFÓRUMANTICARVINGFOTO-VIDEO
www.carv.cz
 
 
  
E-SHOP Osobní odběr SKIcentrum BRNOKurz FUNCARVINGURYCHLOKURZY carvinguTESTcentrum LUSTI

Jak na Krym?

Slovanství.cz

Slovanská kultura.cz

Čtení >>    Přidat zprávu do stejných rubrik >>
Ostatní
skupina:   středisko:  
komu:      Všem uvedeným 24.11.2003 
předmět: Kolegům z ped.centra a světu C 13:32:27 
zpráva: Vážení diskutující-doufám kolegové lyžařští pedagogové,
pečlivou prohlídkou webu jsem zjistil, ženediskutuji jen s nadšenými amatéry, ale s kvalifikovanými pedagogy, dokonce s vyučujícími pedagogickéhocentra akreditovaného (doufám) MŠMT ČR, školícím INSTRUKTORY ŠKOLNÍHO LYŽOVÁNÍ. Náš klub školí jakkvalifikace amatérské-instruktor lyžování, tak je akreditován MŠMT ke školení profesionální kvalifikaceCVIČITEL a školí i kvalifikaci UČITEL=lektor našeho AZ. Evidentně diskutuji s kolegy, kteří sami školí a tak mě velmi překvapuje, že dosud nepadl žádný konkrétní-seriozní argument! Jediným argumentem je OBECNÉkonstatování, že učíme jakousi „starou-klasickou techniku“ jejímž základem je smýkání či plužení a carvingunerozumíme. Abyste mohli být konkrétní, a ukázat nám, co je to špatné-staré-klasické a my to mohli opravit,rozhodl jsem se v dalším textu porovnat základní osu výuky našeho klubu a vašeho pedagogického centra, tak jakji prezentujete na carv.cz. Chtěl bych vás požádat, abyste zanechali nesmyslných osobních výpadů, protože tose mezi pedagogy a lektory nedělá a napsali konkrétně s čím nesouhlasíte a také to odborně, z hlediskaTECHNIKY, BIOMECHANIKY a PEDAGOGIKY zdůvodnili. Kvalifikaci na to jistě máte, Zbyněk dokonce vysokoškolskou.Takže jde do tuhého-čekám na odborné argumenty!
Autor: JáraP Odpovědět ve fóru >>
skupina:   středisko:  
komu:      JáraP 24.11.2003 
předmět: Re: Kolegům z ped.centra a světu C 14:46:12 
zpráva: Na tomto webu se prezentuje řada firem a organizací aniž by něli k autorům bližší vztah. To k tvé spekulaci.Dopadlo to přesně tak, jak jsem očekával. Hned na začátku u bodu č. 1 se neshodnem. Čekal jsem to, taky jsemsi to před lety myslel jako ty, že kompenzační odklon je nutný, ba dokonce přínosem. My se domníváme, že tomutak není. Takže končíme u konstatování Tvoje jízda s kompenzačním odklonem, naše jízda bez kompenzačníhoodklonu. Ať si to každý zkusí a sám zjistí jak to může fungovat. Nicméně se už nemusíme bát plurality.
Autor: cuny Odpovědět ve fóru >>
skupina:   středisko:  
komu:      cuny 24.11.2003 
předmět: Re: Re: Kolegům z ped.centra a světu C 15:49:00 
zpráva: Promiň cuny, ale já tomu nějak nerozumím:
AD1) To jsou bláboly, vůbec jsem netvrdil, že kompenzačníodklon je nutný-napsal jsem, proč je vhodný pro začátečníka :). Neumíš číst, nebo to děláš naschvál? Mášnějaký odborný argument, že tomu tak není? Biomechanika a fyzika jsou exaktní vědy-školils mě, že si to mámnamalovat, a najednou místo toho marxisticko-leniské kecy. Tak to namaluj, zdůvodni proč to je jinak a jáuctivě skloním hlavu. Dokážeš to, nebo jen kecáš?
AD 2) Zdeněk se podepsal pod carv.cz. Je to jen shodanáhod? Nevypadá to tak, když se podíváš na pozvánku na kurzy a program školení instruktorů školního lyžování -tak je vše naprosto jasné. Nedělej ze mě blbce. Čeho se bojíte? Já vás na MŠMT neprásknu, že školíte něcojiného, než máte v projektu, než školí ostatní pedagogická centra. Pokusím se vás naopak přesvědčit, že stavětzačátečníka ve fázi generalizace v jeho prvním oblouku na vnitřní hranu vnitřní nohy je skutečně zbytečnákomplikace. Jestli za pluralitu považuješ to, že ke mě na školení cvičitelů přijedou dva instruktoři školníholyžování a jeden bude jezdit základní oblouk po vnější a druhý po vnitřní-tak to není pluralita, ale bordelkterý v tom necivilizovaně děláte. Dejte si to laskavě v tom školství do pořádku, my to v komerční výuce vpořádku máme.
Autor: JáraP Odpovědět ve fóru >>
skupina:   středisko:  
komu:      JáraP 24.11.2003 
předmět: Re: Re: Re: Kolegům z ped.centra a světu C 16:06:58 
zpráva: Věřím, že si každý přečtě Tvoji opět žlučovitou reakci. Bohužel to znamená, že já končím diskusi na tétoúrovni. Opravdu ji nepotřebuji. Nehodlám největšího experta na vše školit a něco mu dokazovat. O tom carvingnení. Je o tom si jízdu užívat. Projevil jsem snahu, ale ty jsi ji zadupal. Asi jako už mnohokrát před tím. AZdeněk to je zase co a kdo? Nikde nic takovýho není..
Autor: cuny Odpovědět ve fóru >>
skupina:   středisko:  
komu:      cuny 24.11.2003 
předmět: Re: Re: Re: Re: Kolegům z ped.centra a světu C 17:17:41 
zpráva: No, nevím nevím...docelas mě školil a já Ti seriozně odopověděl. Požádal - pokud nebudeš souhlasit, abys toodborně zdůvodnil. Přišlo tohle: "Dopadlo to přesně tak, jak jsem očekával. Hned na začátku u bodu č. 1 seneshodnem. Čekal jsem to..." - tomu říkáš odborný argument? Tomu říkáš snaha? Máš pravdu-nejen carving, alecelé lyžování a život je o tom-užívat si. My se tady ale bavíme o výuce-a tam už to není o zábavě ale serioznípráci. Fakt si myslíš, že každý pedagog by měl žáky učit jinak? Že když třeba tvoje potencionální děti pojedous instruktory školenými Jihlavským ped. centerm, budou je učit jezdit po vnitřní lyži, zlí "pražáci" povnější lyži a ve Špindlu plužit? Ale to je kamaráde realita. Musel jsem tady toho překousnout víc a z diskuzeneutíkám. Prostě jen čekám na ty odborné argumenty a obecné kecy deklaruji za obecné kecy. Je to špatně?
Autor: JáraP Odpovědět ve fóru >>
     Přidat  k oblíbeným položkám        Poslat  emailem odkaz na tuto stránku